Τμήμα Γραμματείας

Γραφείο: Αθήνα

Τηλ.:  +30 210 6431387 ext. 101

Fax:   +30 210 6460313 

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γλώσσες: Αγγλικά 

 

Βιογραφικό

Εργασιακή Εμπειρία:

Υποστηρικτικές Υπηρεσίες Επιστημονικού Συμβούλου /ΥΠΥ/ΥΔΤ&ΠτΠ, Executive Secretary/Υ.Π.τ.Π- Γραφείο Υπουργού, Γραμματέας Διοίκησης/Ε.Ν.Α. Αθηνών -Πειραιώς, Personal Assistant/Hellenic Hydrocut, Marketing Trainee/Τεχνοεκδοτική Α.Ε.Β.Ε.

Αρμοδιότητες

  • Καθημερινός συντονισμός και επίλυση θεμάτων, ημερήσιος έλεγχος των συνεργατών και ενημέρωση των αντίστοιχων Reports, ημερήσια αναφορά αποτελεσμάτων στη Διοίκηση, πλήρης γραμματειακή υποστήριξη, καθημερινή ενασχόληση με τη τιμολόγηση, συμφωνία υπολοίπων πελατών-προμηθευτών, συνεχή έλεγχο και παρακολούθηση, προετοιμασία των επαγγελματικών ταξιδιών, recruiting (έρευνα αγοράς εργασίας και ανταγωνισμού, σύνταξη και δημοσίευση αγγελιών, συλλογή και αρχική επιλογή υποψήφιων για συνέντευξη νέων συνεργατών), σχεδιασμός & υλοποίηση προωθητικών ενεργειών και αξιολόγηση της αποτελεσματικότητάς τους, αναρτήσεις σε social media & sites, πιστοποιημένη εσωτερική επιθεωρήτρια  ISO 9001:2015, IT Support. 
  • Διοικητική υποστήριξη  στη δημιουργία και οργάνωση των Κέντρων Πρώτης Υποδοχής, συλλογή στοιχείων, επιμέλεια και υλοποίηση πλειοδοτικών διαγωνισμών, κατάρτιση εκπαιδευτικών εγχειριδίων προσωπικού και διαμόρφωση εκπαιδευτικής διαδικασίας, σύνταξη ενημερωτικών σημειωμάτων και αναφορών για κάθε εργασία συμβουλευτικής υποστήριξης. Δημιουργία και υλοποίηση του  ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου της  κεντρικής υπηρεσίας και των κέντρων πρώτης υποδοχής,  αποδελτιοποιήσεις. 
  • Καθημερινός συντονισμός και επίλυση θεμάτων Γραφείου Υπουργού με άλλες Υπηρεσίες-Υπουργεία, πλήρης γραμματειακή υποστήριξη του Υπουργού, οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών (αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία κλπ.), διαχείριση εμπιστευτικών πληροφοριών.
  • Πλήρης διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη τμημάτων, δημιουργία πρότυπου ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου,  υπεύθυνη προμηθειών & αναλωσίμων, τήρηση αρχείων ανθρώπινου δυναμικού, συντονισμός συναντήσεων,  επιμέλεια ατζέντας, τήρηση πρακτικών, και παρακολούθηση τήρησης χρονοδιαγραμμάτων (Follow – Up).
  • Γραμματειακή και διοικητική υποστήριξη, τήρηση λογιστηρίου, επιμέλεια συμμετοχής σε κλαδικές εκθέσεις, οργάνωση περιπτέρων,   εξυπηρέτηση πελατών, υπεύθυνη προμηθειών αναλωσίμων και ειδών γραφείου, IT Support.Αποτύπωση και ανάπτυξη της αγοράς, παρουσίαση και προώθηση νέων υπηρεσιών της εταιρείας, αναζήτηση και προσέγγιση νέων πελατών και ανάπτυξη υπαρχόντων, σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση των διαφημιστικών Project και άλλων στρατηγικών προώθησης.

 

Γνώσεις:

Έμπειρη Προσωπική Βοηθός στον ιδιωτικό και στο δημόσιο τομέα, με σημαντική εμπειρία άνω των 10 ετών σε όλες τις διοικητικές λειτουργίες και θέσεις,  στην υποστήριξη παραγγελιών και στην εξυπηρέτηση πελατών, οργανωτική και με θετική αντιμετώπιση. Πολύ καλή γνώση Αγγλικών, άριστη γνώση M/S Office Package, ANIMA, Soft1, Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο-OTS, & άριστη εξοικείωση με το Internet (Websites and Social Media), πιστοποιημένη εσωτερική επιθεωρήτρια  ISO 9001:2015, IT Support.